Amning

Snart läggdags för min del, men tänkte slänga in ett inlägg innan dess.
Just nu strular amningen för min del ich vår lilla får ersättning till och från. Jag ammar så gott jag kan såklart, ger inte upp så lätt. Men lite trist är det! Får vara glad att jag kunnat helamma såpass länge ändå!

Och på tal om helt annat så börjar kulturkalaset på tisdag! Då ska jag för första gången på 11 månader vara med "mig själv". Ska in och titta på Melissa horn. Sammy har hand om lillan här hemma.
Kommer bli nervöst och kommer säkert ha stor separationsångest! Men det ska bli kul. Sen blir de samma sak på söndag när rix fm festival är! Är så tacksam för min älsklingssammy tar hand om lillan å låter mig åka in och se loreen uppträda <3 ska bli fantastiskt å se henne live!

Nu ska jag sova! Pratar i nattmössan snart. Puss



Kommentarer
Lars

Hej tack för dina kommentarer i min blogg:) Blir glad du kommenterar. Skulle vara roligt lära känna dig mer för du verar jätte trevlig person. Du vet var ja finns om du vill byta facebook:) Bara skriva den i en kommentar så tar ja bort kommentaren. Ska börja följa din blogg nu:)

Svar: tack! roligt om du följer min blogg med :) följer ju din!
Malin Hallbäck

2012-08-12 @ 10:20:39
URL: http://www.nattstad.se/_Lorenzone_
Camilla fredh

Kämpa på Malin! Herregud vilken söt tjej ni har skapat, vackra ögon och dom små ögonbrynen! Så söt :)

Svar: åh va söt du är camilla! tack. snart har du ditt underverk här med <3 puss
Malin Hallbäck

2012-08-12 @ 10:57:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0