Oktober

Det blir inte många meningar skrivna på den här bloggen. Har tappat inspiration!
Får försöka komma igång lite! Är ju faktiskt roligt att dokumentera och dela med sig av vardagen som den är idag!

Mitt lilla hjärta mår så bra. Hon växer så det knakar och man tycks ana en "personlighet" som börjar lysa igenom. Hon äter & sover, skriker mycket sällan!
Ibland när jag tänker på allt så får jag ett stort leende på läpparna! Allt har faktiskt rullat på så lätt sen Wilma kom till världen.
Minns hur många som talade om för mig att "det roliga livet är slut.. Du kommer aldrig kunna....."
Eh. Sammy tar han om Wilma när jag vill umgås med någon kompis själv eller om jag vill ta ett glas vin på helgen. Detsamma gör jag om Sammy ska iväg någonstans.
Wilma är mitt liv! Mitt liv har precis börjat på riktigt. Alkohol & fest betyder ingenting jämnfört med hur det är att ha ett barn. Och vem säger att man aldrig kommer ha en partykväll igen?

Folk vet så lite. Men antar att dem som yppar dessa meningar kommer förstå en vacker dag.

Hur som helst. Ska försöka skriva lite & dela med mig av livet.

Natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0