Många bollar i luften

God kväll, eller rättare sagt god natt snart.
Är hemkommen efter att ha jobbat extra idag från klockan 15 till 20.30 :) kändes skönt att komma tillbaks till jobbet men Gud så jag saknade lillan och Sammy!
Hur som helst, kommer extrajobba lite helger då & då! Blir lite plus i kassan då jag dragit ner på dagar att ta ut pengar! Så kan man spara ledigheten lite längre:)

Imån blir de till att betala räkningar! Sen tänker jag klicka hem schampoo & balsam från lyko.se! Mitt hår är katastrof och behöver proffsiga produkter (lyko.se har BRA saker för håret till ett jäkla billigt pris)! Kommer fan aldrig köpa på Åhléns eller hos frisörer när man kamp de för mindre än halva priset på lyko. Samma med smink! Gå till stan, titta ut vad du behöver typ puder osv. Sen beställ de på Nordicfeel eller så, mycket bättre å snabb leverans!! Grymt mycket bättre å billigare.

Jaja. Nu ska jag krypa ner å få några timmars sömn! Lillan ligger å sover med så får passa på!

Natti på er. Och än en gång! TACK till Er som klickar Er in här. Ser ju för fasiken att cirkus 70 stycken läser min blogg varje dag? Hallå eller. Är de så intressant haha.

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0