Amy 3 år ❤

God kväll.

Idag var det kalas för lilla Amy som fyllde 3 år och vi firade även hennes mor som fyllt 27 år. Tänk så gott å fylla år så tätt inpå sitt barn!
De bjöds på god mat och tårats! Även massa skratt å glädje!

När jag kom hem var jag trött som fasiken & denna värmen/kvavheten gör det inte bättre.
Men godissugen tog överhanden vilket fick oss att gå till Ica Sammy, jag och sara.. & Wilma såklart!
Väl hemma har man ätit och än en gång sitter man med ångest över vad man ätit. Fy Blä.

Imorgon ska jag in en sväng med vänner på Rix fm festival. Sammy tar hand om lillan! Lite far å dotter time ❤
Ska bli riktigt häftigt å få se Loreen! Jag som älskar henne så! Så himla coolt att få höra "euphoria" live! Iih.

Nu ska jag nana alldeles strax. Ska bara lägga alla sminkborstar som jag nyss tvättat på tork.
Hoppas ni som läser har en skön lördagskväll.

Love ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0