Göteborgs kulturkalas

Hej!

Igår var de dags för ännu ett år så kulturkalaset äger rum.
Sammy kom hem vid fyra & systra mi kom förbi så åt vi alla en bit mat ihop.
Efter maten var det dags att bege sig in för att titta på Melissa horn, men innan dess skulle jag och min vän Sara ta oss en öl. Gissa om den satt fint å smaka himmelskt i solen? Men en och en halv räckte nog! Har man inte druckit alkohol på snart 1 år tål man ingenting.
Efter de gick vi mot götaplatsen där vi sen avnjöt kvällen till Melissas vackra sångröst å låtar.

Jag måste ändå erkänna hur svårt de var att lämna lillan. Först har hon i 9 månader hållt mig sällskap i magen, sen här ute i två måna det legat tätt intill mig hela tiden. Läskigt å lämna nån å skiljas åt, även om de bara var 4 timmar..
Tur att hon har världens lugnaste å harmoniska Sammy till pappa!
De verkar ha haft en bra kväll tillsammans! De e gott att Sammy också får egentid med lillan<3

Nu har vi precis mättat våra magar och vart å hälsat på syrran en sväng. Fick en jätte fin sjal av henne! Tusen tack.

Njut av kvällen! Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0