Planering

Hej!
 
I söndags gav jag mig själv en spark i röven! Har haft så många samtal att ringa men har inte orkat, så idag tog jag tag i alla grejer.
För att göra en sammanfattning av dagen så har jag hämtat min journal hos vårdcentralen, ringt bussbolaget eftersom dem verkar ha glömt av att skicka papper efter olyckan, äntligen hämtat ut mitt paket som har vart vilse i göteborg men som dumt var inte passade alls, handlat lite däremellan sen hem och planera dopet!! och nu till sist avslutade jag kvällen med att beställa hem dopkort! Priset pratar vi inte om! Nu hoppas jag verkligen de är fina kort med.. Jaja.. Nu kan jag koppla av imån! Tjohaj.
 
Dagarna flyter på som jag alltid säger! Men det är ju så. Jag är mycket och ofta ute och promenerar, alltså i stan då haha, inte motionerar så att säga. Träffar så mycket människor jag kan!
Men imorgon, Torsdag, ska jag på tupperwere party med min kära vän Angelica! Ska bli jätte trevligt!!
 
Nu ska jag återgå till de som ska göras härnäst. Väcka lillan så hon kan somna gott sen senare så man kan få sova hela natten.. *håller tummarna*
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0