Livet när det är som bäst

Jag är så tillfreds med livet! Allt har flytit på så himla bra sen Wilma föddes. Visst är jag alltid lite nervös och orolig att nått ska hända min lilla tjej men förhoppningsvis släpper det om ett tag (eller aldrig).
Jag älskar henne så mycket och jag älskar Sammy så mycket! Jag orkar med dagarna även fast man är vaken på nätterna, lillan sover faktiskt väldigt bra! Försöker sätta lite rutin på henne men de går sakta frammåt. 
Har även börjat jobba lite på helgerna, men nästa helg ska jag vara ledig och bara umgås med min älskade man å barn! 
Ja. Mycket och lite har hänt de senaste. Umgåtts mycket med min kära vän Angelica. Blivit påkörd av en buss men mår väldigt bra och jobbade som sagt igår så. Lite sveda och värk men de kunde vart betydligt mkt värre. 

Jaha. Vädret utanför är sjukt dåligt så jag stannar nog inne idag om inte min kära man vill hitta på något. Ska förbereda lite mat till honom så han har när han kommer hem.
Lillan sover just nu så ja, lite egentid :) 


ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0