i wanna go to London

God morgon.

Igår hade vi ljuständning på Östra kyrkogården. Vi samlades vid 11.00 för att sälja kaffe, och allvarligt, man kan dra in mycket pengar på´det. Chefen där ville sammarbeta med oss nästa år igen, och det känns ju jätte roligt att höra. Men det är klart, vi ger ju reklam för varandra. Vid 15.00 var det dags för ljuständningen. Det kändes väldigt uppskattat, men jag var så trött, hade ju sålt kaffe hela dagen och ätit typ 6 pepparkakor så jag fick springa till Halta Lotta och kasta i mig mat. Efter det drog vi till Frankes och där tog vi mat, läsk och öl. Sen blev det hemgång.l Tittade på en äckelfilm med älskling, så inatt har jag inte sovit en blund.


 

Idag har jag kikat lite på resor till London vecka 7 på sportlovet i Februari. Tänkte försöka bjuda älskling på en resa dit innan saker och ting i livet ändras. Känner ett enormt sug för London, det är  ju trots allt min favorit stad. Sammy ville också kika på en tripp till Barcelona, så det kanske blir det istället! Får se.

 

 

Senast vi var i London över bröllopshelgen då William och Kate gifte sig.



Kommentarer
Motherhood

Wow, jag har alltid velat besöka London. Var det "stort" att vara där när de gifte sig? Fick ni en skymt av bröllopet?

2011-11-16 @ 17:52:12
URL: http://motherhoods.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0