Nit efter nit.

Detta kanske är ett jag tycker synd om mig själv inlägg. Men jag har låtit mig anförtro mig till vissa människor som sedan var en nit efter nit. Det tycker jag är synd, och de har idag fått mig att må väldigt dåligt och varit väldigt ledsen. Jag är inte ledsen över det spännande jag ska få vara med om, vilket många säkert fattar, utan det är jag stolt över, så folk kan få tala precis hur de vill om mig, bara jag inte låts ta del av det. Jag är ledsen för att jag gång på gång tycks bli backstabbed av folk jag trodde var mina vänner, sen är jag ledsen över att jag låtit folk vara en del av det jag kommer få gå igenom. Men behövet man alla egentligen? Nä, det tror jag inte. Men jag är nog bara så ledsen att man ska behöva välja bort folk ifrån en. Men man blir väl starkare av det tillslut? Sen måste jag lära mig att man inte kan förlita sig på alla människor man blir vän med, utan vissa får man helt enkelt hålla lite på avstånd, även om man tycker så bra om dem. Synd nog ska man lära sig av sina misstag försent, vilket bara låter mig själv såras.
Nu ska jag ut en sväng i blåsten och låta mina negativa tankar följa med och blåsas bort med vinden.

Hej 1a advent!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0