suck för göteborgs energi

God kväll.

Idag har varit en halvdålig dag. Har inte varit på nå bra humör, mått dåligt och varit sjukt trött å seg. Skulle egentligen in till stan, men då hindrade ngt mig, så la mig en stund. Då ringde hyresvärden och sa att min el stängts av (jävla idiot jag är som glömt kontakta gbg energi). Ringer deras kundservice och de är trevliga och vill hjälpa mig, vilket var kanonbra. Jag begav mig till lägenheten för att titta på elmätaren då ett samtal skulle komma mellan 15.00 - 16.00. Men inget samtal? Ringde dem, då ringde de upp och ursäktar att de glömt min bokade tid för samtal. Kul. Sedan ska de försöka få kontakt med mitt elvärk men icke, då beklagar damen i telefonen och säger att hon ska ringa några eltekniker som ska komma till lägenheten å hjälpa till.... klockan tickar.. inte en lampa tänd i lägenheten vilket resulterar KOLSVART... 40 min går, sen ringer hon upp och beklagar, sen att hon ringer om 5 minuter igen... ännu igen 40 minuter då jag blir förbannad (inombords) och har suttit i en tom lägenhetet på golvet och väntat. DÅ ringer hon och ger mig en NY tid imorgon. Åhhhhh.. kul.

Ikväll är det Robinson final. De ska kikas på! Hoppas Ola vinner, han verkar så rolig. Fast det är nog bara för d är pappas tjejes barns bror som jag hejjar på honom. Jag är en tönt.

Ha d gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0