33+5

Go morgon!

Idag klev jag upp tidigt eftersom jag trodde dörrinstallatörerna skulle komma tidigt, men icke. Vet inte när d tänkt komma, men jag har iaf flytt fältet och sitter hemma hos mamma. Springer ut på balkongen sinsemellan och kilar bort mot mitt hus för att se om de har kommit lr ej. De skulle ta 3 timmar å d ska borra å greja så bättre att vara någon annanstans!

Förkylningen har inte blivit bättre. Snorig, hosta och trött som in i Norden! Därför tackar jag Gud att jag fick beviljat havandeskapspenning så man kan vara hemma! Samt att magen börjar bli riktigt tung! Är riktigt stor nu!

Nu ska jag titta på förhäxad! Sen bord inte mer än såhär :) hoppas ni får en bra dag! Kärlek

En bild, vecka 33+5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0