Återigen sjuk

Trodde denna hemska och långdragna förkylning skulle gått mot sitt slut, men icke. Igår kväll kändes det konstigt i luftrören och imorse vaknade jag med äcklig hosta som skaver i halsen och snuvig som fasen.. Fast de sitter fast i behålan. Får ta mig i kragen imån och ringa vårdcentralen! Kan komma till att jag behöver hostmedicin!

Har iaf orkat med en fika hos min syster då vår pappa kom förbi och tog en kaffe. Sen gick jag hem!
Nu ligger jag på soffan och ska blunda en stund, men som vanligt är jag supersugen på ngt.. Får ta apelsin eller äpple!

Älskling är hos en kompis och ska ev. Titta på IFK-AIK på frankes! Så det dröjer innan han är hemma!

Ha de gott sålänge! Kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0