Att unna sig lite skönhetsvård

Tjing!

Idag har vädret inte alls varit på topp. Grått och trist med pissregn! Lill*n där inne känner nog av det eftersom det inte vart så stor aktivitet idag! Fast h*n behöver ju med sova!

Men idag kom ju lönen så då bestämde jag mig för att åka in till stan och få ordning på den här kaluffsen på hövvet! Å de blev gjort för 200! Ser helt ok ut :) man får ju leva med att klippa en bit när man experimenterat med sitt hår själv!

Nu sitter jag iaf hemma och väntar på min mor! Ska iväg och storhandla på maxi och sen slänga massa skit!
Sammys föräldrar å syskon kommer hit imorgon, så jag vill ju ha det fint hemma!

Puss!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0