Bajs på Nordea bank

Hej på Er!

Idag var d ännu en tidig morgon :) duschade och klädde på mig den gjorde jag i ordning en ordentlig frukost :) tittade igenom bloggarna och tidningen.
Idag är ingen ljus dag, Pierre som vart försvunnen har blivit hittad. En bekant till mig jobbade vid lindholmen och såg när d tog upp liket ur vattnet. Så en tanke till pierre och hans familj! Och masa varma tröstande kramar!

Sen tog jag bussen till allum där jag skulle köpa present till min syster och en dop present till sammys vän vars dotter döps på söndag! Efter 1 timma inne på guldfynd skulle jag betala mina paket.. Men nääääääää... Gissa vilken bank som fick teknisk störning igen?
Å bakom mig står 8 personer som vägar på sin tur, då experditen slagit in presenterna och gjort allt så fint. Jävlar.
Men får åka dit imorgon igen, la undan paketen. Men man blir såklart sur då Nordea alltid har teknisk störning!

Nu är jag hemma. Ligger i sängen å sträcker ut mig efter mitt intag av mat :) väntar på sammy sen ska vi väl till lägenheten i olskroken och städad sista!

Hoppas ni har en bra dag :) pussi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0