Bättre än igår!

God kväll!

Idag hade jag lite mer energi och mår lite bättre.. Gick en sväng hem till mamma och deklarerade sen åkte jag och inhandlade lite mat! Eller varor att laga mat på :) idag fick det bli pannkakor som jag igår fick en snilleblixt att göra! Nästa sak på listan blir hallon och blåbärsmuffins!
Jag måste ju ha något att göra när jag går hemma och alla andra jobbar! Så varför inte utöka sina bak och matlagningskunskaper?

Älskling fixade i ordning sin lägenhet som vi ska hyra ut, så har inte sett mkt av han idag! Men min syster kom över på lite mat iaf, så det var trevligt :)

Nu är min man iaf hemkommen och vi ligger i soffan å har myst ner oss med tänka ljus. Han tittar på fotboll och jag... Jag bloggar :)

Klockan 22 är TVn min för då börjar Den sist dokusåpan :) jaja sluttjatat.
Hoppas ni haft en bra dag!

Kärlek



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0