Dagens to do

Hej igen!

Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är inombords över att jag hållet igång hela dagen! Att inte den där hemska tröttheten har drabbat mig! Tjoho!

Idag har jag skrivit inköpslista till Ullared-resan jag förhoppningsvis gör nästa vecka vid löning! Sen renskrivit BB väskan listan!

Har också lagat en god lax/potatis måltid som mättat min mage! Mor var över på besök igen å tog en kopp kaffe!
Samtidigt som jag håller på med tvätten!

Alla barnkläder är tvättade och ligger på tork i hela lägenheten! Ready to be used by someone!

Snart kommer mannen min hem också :) men han ska titta på fotboll så då passar jag på att lägga mig till ro och läsa en bok Sammy fick med sig hem av sin kollega igår. "gravidchock" heter den!

Jaja! Puss på Er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0