Detta år som gått

Från 19/4-11 till 19/4-12 har jag

*fick en resa av älskling och min syster till London över bröllopshelgen då prinsen å prinsessan gifte sig! Första resan ihop med Sammy!

*blev färdig usk!

*reste till Skottland med syster och mor

*blev gravid och kom överens med min käraste att vi ska göra världens häftigaste resa ihop!

*firade ett fint nyår med min kille, och jobbade.

*varit snart 1 år utan att festa/dricka alkohol! Lärt mig att man har lika roligt när man festar nykter som onykter! Och detta har gjort mig mer social och mindre blyg!

*gått upp snart 10 kg, har lite mer lovehandels som jag snar ska få bort!

*jobbat och flyttat. Byggt upp ett hem med den jag älska och ska bilda familj med!

*slutat jobbet. Samma dag jag slutade jobba låg ett brev från Gbg stad hemma. De gjorde mig lugn och gjorde min framtid trygg :)

*och snart är jag mamma till en liten ********!


Alltså ett mkt fantastiskt år!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0