Fetto

God dag!

Idag känner jag mig faktiskt piggare! Har inte dippat än så länge och blivit trött utan har hållt mig helt ok pigg idag!

Älsklings telefon ringde vid 7.30 och då gick jag med upp! Mamma hämtade upp mig vid kvart över åtta så åkte vi till Ica och inhandlade lite frukost (skulle äta frukost hos mor med min syster, och mamma är på nutrilettdiet så vi fick köpa nytt) hoho! Väl där köper vi typ 5 skivor ost i skarken, pga mammas diet vill hon inte ha kvar nått ätbart i sitt kylskåp efter vi vart där. Tjejen bakom disken trodde nog vi var knäppa!

Hur som helst. Var hos mor i några timmar :) ställde mig olyckligtvis på vågen och därefter gjorde mig hurtbulle till syster detsamma då hela min dag gick åt skogen. Ja.. Ca 25 kilo mellan oss. Usch vad jag känner mig tjock nu!
Har alltid varit skillnad på oss två då jag vart överviktig sen jag var liten. Men nu e det dags att vakna upp. Att vara gravid är ingen bortförklaring för att kunna äta godis och annat onyttigt!

Hädanefter blir det frukt i mängder och nyttig, men goood mat. Jag blir hellre tjock på att äta bra mat än massa chips, godis och mc Donalds. Vill ju kunna leva efter graviditeten med, med tanke på att det är sommar och man billig i shorts.

Jaja. Jag menar inte att jag ska banta, utan tänka mig lite för. Inget mer godis iaf! Eller läsk!
Ska som sagt orka bära mig själv i ca 8 veckor till!

Bjuder på en magbild till :) nu ska jag till tvättstugan! Håller på och tvätta alla barnkläder samt d som ska in i BB väskan :)

Puss på Er!



Kommentarer
Emma Uthberg ll VINN ETT VALFRITT iPHONESKAL!! + Veckans blogg (ligger på Mondoblogs topplista)

Åååh, vad fin! Gud vad fort det har gått, känns som det var igår det knappt syntes :D



Sv: Det är en "stor" etta jag ska titta på, 44m2 så det är ju ett "stort" kök också så man får plats med bord och stolar där osv, skulle aldrig klara av en sån liten etta som dom som är högst upp och speciellt inte med en stor hund haha! :) Det är synd bara att det inte är i långhuset så får ingen uteplats i så fall, kaaan inte sluta störa mig på det haha :( Men bättre än ingenting iallafall, eller att ta en större fast i typ Kortedala.. ;)

2012-04-17 @ 15:13:03
URL: http://www.mondoblog.se/euthberg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0