Film måndag

Idag känns ingenting bättre. Blivit snuvig och ännu mer matt i kroppen! Är så trött på denna jäkla förkylningen! Har legat hemma sen i fredags! Vill ut å träffa lite människor!

Sammy verkar må bättre idag iaf, tur för honom. Han har ju lov nu så jag förstår att man gärna inte vill gå och bli sjuk!

Vädret ute är ju ren skit med och ska tydligen vara samma hela veckan. När vädret är såhär längtar jag till husvagnen i Alingsås. Höra hur d smattrar på rutorna och bara veta att här är jag för att koppla av..

Nä nu ska jag fortsätta titta på film med baby! Han ska snart iväg å titta på fotboll :) IFK idag om jag tror rätt?


Ha en fantastisk dag ni andra där ute :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0