jag vet vilken dy hon varit i

god morgon!

mina lediga dagar lunkar på rätt fort. påsken är över, eller påskafton i alla fall. spenderade min tillsammans med min man och min storasyster. sammy lagade fläskfilé med egengjord potatisgratäng (himmelsk!) och rödvinssås! och sen en massa godis på det då. usch, mår illa bara tanken på godis nu! blä.
sen tittade vi på mission impossible (?) min stavning funkar inte idag. men hur som helst, jag har ju aldrig gett dessa filmer en chans och det är ngt jag fått bita i, för shit så bra film. mikael nyqvist är med och han är en mkt bra svensk skådespelare.
sen när jag gick till sängs började lill*n sträcka på sig i magen, och då insåg jag verkligen hur stor h*n blivit. så det tog ett tag innan jag somnade ordentligt! vår lilla älskade pärla. längtar efter dig men är verkligen jätte nervös!

vår lilla älskade sak där inne. nu vet vi vem du är, eller vilket kön du har i alla fall. och det känns fantastiskt. men jag delar inte med mig av det än. utan när h*n är här får ni veta.

nu ska jag ta mig en dusch, städa lite sen försöka få något gjort utav denna härliga söndag. en promenad kanske? fast nu blev jag hungrig så något att äta innan. har bara ätit melon, vindruvor och äpple sallad till frukost.


Njut av dagen mina älskade.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0