kärlek är ett brev skickat tusen gånger

hej igen.

börjar få iordning lite med designen på denna sablans blogg. vet inte riktigt om jag orkar pilla mer med den just idag!

nu har jag precis ätit upp mina potatiskroketter (fick något snabbt sug efter något gott). ska strax ställa mig å tilllaga lax till min och älskling. han är hemma i sin lägenhet som vi ska hyra ut och slänger de sista! samtidigt håller jag på med tusen saker, eller ja ska börja. tvättar lite tvätt, matlagning, skriver ner bb listan och snart kommer mor hit så vi ska åka till ica och handla lite!

måste få ordning här hemma nu, ska rensa ut vår källare i veckan så vi får ner alla flyttkartonger som står i lägenheten! rensa bland kläderna och få iordning lill*ns hörna! :)
tur nog blir det en liten resa till ullared (ja jag vet att jag tjatar) men där ska jag inhandla de mesta till vår skatt. mer basic saker som babygym, babysitter osv. finns ju lite av allt där.

nä nu får jag göra något. haha inte sitta här! puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0