Michelingubben!

Hallu.

Efter gårdagens besök på Ullared hände något med min kropp. Antingen beror det på att jag satt orörligt i baksätet en längre period eller att kroppen helt enkelt valde samma dag att ändra sig. Imorse vaknade jag nämligen upp som Michelingubben! Mina fötter var så svullna och mina händer. Eller.. Hela min kropp! Hoppas det är tillfälligt! Säkert bara för jag sagt att kag klarat mig ifrån det! Grr!
Imorgon ska jag köpa stödstrumpor! För Gud så tjocka fötterna är! Helt jäkla sjukt! Tur nog är detta sista månaden, så jag ska väl egentligen skratta mig lycklig! Men just nu är det svårt..

Känner mig som en svettig tjock padda med trästockar till ben.
Usch å fy. Tur nog får man ut världens vackraste sak :) en liten bebis!

Nu ska jag sova! Så trött! Nattiii



Kommentarer
PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Haha! men oj så himla kul att du tycker de :D Kul att höra efter alla säger hon är pappa upp i dagen! Men när vi såg dom här så ändrades de liite iallafall.

2012-05-04 @ 15:15:09
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0