Sjukstuga

God kväll.

Sammy kom hem för en stund sedan och han har börjat må dåligt han också. Jag har ju åkt på någon skit förkylning som är varken eller, den bara ligger där å gror och gör mig irriterad. Nu vill jag bli frisk!

Måste få igång mitt liv med rutiner! Upp på morgonen och bara gå ut och gå den där promenaden! Vet själv att jag kommer bli så mkt piggare. Jag får inte sjunka ihop och bli en hösäck här hemm! Men nu e jag iofs sjuk så jag får lov.. Men när jag blir frisk blir det andra bullar!

Nu ligger jag i sängen å sträcker ut mig. Lill*ns sparkar där inne blir hårdare! Det är en stark liten kotte där inne! Hihi.

Imorgon hoppas vi man mår bättre. Hoppas jag känner mig iaf, Sammy lär bli sjuk. Så jag får ta hand om honom och skämma bort honom så som han gjort med mig under hela graviditeten. Vet inte hur man ska tacka honom. Min stjärna! Världens bästa :)


Ha en bra kväll allihopa! Puss å kärlek från mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0