Tacksam!

Godkväll!

Idag har vi firat min syster på hennes 25 års dag! Jag fick också lite presenter :) men bäst av allt var sällskapet. Fick massa påsar med kläder i olika storlekar av pappas tjejs dotter! Underbart mkt och fina kläder till vår lilla skatt! Fick också ett gudomligt te och choklad! Haha. Alla vet vad en gravid kvinna vill ha.

Nu vill jag att veckorna ska gå fort! Jag orkar faktiskt inte vara gravid längre. Saknar min kropp, att inte dela den med någon. Är tungt nu! Lill*n har inte mkt plats så h*n knör som aldrig förr! Även fast jag är skit rädd så vill jag bara ha ut min bebis.. Nu låter jag säkert alldeles för gnällig! Men idag är mitt tålamod slut. Imorgon har jag säkert nytt! Hoho!
Nä nu ska jag lägga mig i soffan och koppla av!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla! Puss

 



Kommentarer
ROXANNA - Kamp efter Cancern

jo du har nog rätt, dags att byta :)

tusen tack

och ha en trevlig kväll

2012-04-24 @ 22:18:15
URL: http://roxxanna.se
ROXANNA

skönt att höra att fler har lika liten mage haha :) men man kan inte sluta undras ändå :/

2012-04-25 @ 10:53:37
URL: http://roxxanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0