...

Hej!

Var ett tag sedan jag skrev. Inte mkt som händer å fötter mer än jobb och mysiga hemmakvällar.
Jag å sammy åkte på en redig förkylning i helgen men jag börjar tillfriskna så jag är tillbaka på jobbet nu. Sammy är dock hemma och är febrig.

Idag känner jag mig irriterad och ledsen och längtar tills jag kommer hem då jag kan ta mig en lång dusch och sen gosa ner mig med mitt hjärta. Känner bara att man fått kriga de senaste halvåret när vissa personer kommit till ett ställe. Alltid varit omtyckt och aldrig fått klagomål. Men nu så ser man vem som är äkta och inte. Ville bara få ur mig det.

Puss på Er. Lillen där inne sparkar å e glad, tror h*n vill hälsa.

Cissi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0