Underbar onsdag!

Hej! Var evigheter sen jag skrev :) tappade lusten! Magen växer fast är inte så stor som på andra! Men om Lillen där inne ligger på tvären så känner jag verkligen hur stor den blivit! Känner och ser hur den rullar runt å har sig där inne :) nu känner jag en enorm kärlek, känns som känslorna exploderat och nu längtar jag! Mitt å sammys lilla barn! Undrar vad det blir en pojk eller en flicka? Jag tror det blir en pojk!

Jag skulle titta könet om ca en vecka men nu ve jag inte längre om jag vill! Förstår det där med överraskning :p är väl värt det eftersom man bär på den i 9 månader :) känns som alla tittar könet nu och då kanske jag ska vara den som inte gör det? :p

Snart ska jag iväg till jobbet, eller börjar halv 3. Så jag tar d cool en stund, tänkte somna om lite till. Å imorgon kommer min älskling tillbaka från Italien ! Som jag längtat! Ska laga middag och pussa på honom så mkt :) min älskade man!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0