Bola


Tack till er som tar er tid att faktiskt kommentera :) å tack Hanna för din kommentar! <3

Klockan e mkt nu (skulle vanligtvis sova för typ en timma sen)! Blir väl så när man är gravid?
Den lille saken där inne sprattlar å har sig å när jag väl sätter handen på magen lägger h*n av! Dumma!

Men men! De jag ville skriva om var att jag nyss leta lite snygga mammakläder! Kikade in på Isabelle Adrians hemsida mom2mom.se! Rätt snygga grejjer! Fast det kostar ju en del. Ngt jag ska unna mig därifrån är en så kallad bola (om ja minns ordet rätt)
Ett smycke som har en liten bjällra i som "slår" mot magen men ger ifrån ett vackert ljud! Kostade under 400:- så den ska bli min!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0