Fredag imån!

Go kväll där ute!

Vart hemma nån timma efter en lugn å go kväll på jobbet :) nu ska jag strax krypa till sängs för att gå upp tidigt imorgon! Jobbar bara till halv 1 vilket är såååå jäkla gött! Är ledig i helgen så ska bara njuta!
Måste iofs gå upp till mor å packa mina sista saker så garderoberna blir Tomma då hon också flyttar nu!

Imorgon ska jag sola en sväng tänkte jag! Måste få lite färg och ta dö på finnarna som bosatt sig i mitt ansikte!!!!!! Då brukar s hjälpa att sola en kort tid en gång :) och Ja, jag vet att det inte är bra när man e gravid :)

Nu ska jag springa till toan igen, känns som ja kissat tusen miljoner gånger idag! Killen trycker mot blåsan! Hihi intresseklubben antecknar?

Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0