free

God morgon! Idag är jag ledig och har hittills diskat, plockat i lådorna och städat lite överallt. Lagade till en pizza med måste ha tagit fel typ av jäst eller så var den gammal! Pizzadegen är fortfarande mjuk efter att ha stått länge i ugnen så nu blir det att göra en ny deg! Och det är faktiskt väldigt kul. Måste säga att det är helt underbart när man vaknar upp och känner sig pigg! Har varit så sjukt trött de senaste och typ planerat de första jag gjort när jag vaknat är att jag ska Sova när jag väl kommer hem igen från jobb eller dylikt. Det ger mig också ångest för då får inte Sammy och jag den tid ihop jag vill! Men hur som helst. Nu ska jag ringa lite samtal, sen blir de en nagelkund förhoppningsvis! Funderar också på att ringa tandläkaren, har SKITont i visdomstand nr 2. Fick ju dra ut min första, å det ser jag verkligen inte fram emot å göra om. Jajaj, sluttjötat :) Ha en bra dag! Pussi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0