Godisfritt

God morgon bloggen! Nu är helgledigheten slut och jag ska strax iväg och jobba kvällen på moränis. Imorgon fick jag ta en ledig dag vilket innefattar att jag har 2 lediga dagar på raken :) känns rätt skönt! Det ända negativa är dock att jag ska få mina provsvar ang. d virus jag eventuellt haft i kroppen. Men kan ju inte undgå att vara lite nervös, även fast det kanske inte är ngt? Men något måste det vara eftersom ja fortfarande känner av problemen. Sen får jag nog åka in och söka efter ett par skor igen, måste verkligen hitta ett par stövlar! Får unna mig det imorgon! Sen måste jag hem, för då ska jag fixa lite naglar! Hoppas bara jag får leveransen idag!! Annars blir jag faktiskt förbannad. Har redan skrivit till företaget och sagt att jag borde få kompensation för allt jag beställt men INTE fått i tid. Får väl se vad som sker och inte. Och från och med idag blir det INGET mer godis, inga mer chips! Ja, jag vet att jag är gravid men man kan faktiskt leva nyttigt. Jag tror man flyter med rätt ordentligt när man är medveten om att man "äter för två" fast så enormt sug har jag egentligen inte, har mer käkat för att käka. Dock är d lite svårt med mathållningen eftersom jag inte riktigt kan stoppa i mig vad som helst, måste liksom komma PÅ impulsivt vad jag vill ha och äta, och då kan d oftast bli så lätt som pizza, mc donalds å grejjer, vilket inte är så bra. Jaja, nu ska jag bli mer nyttig i alla fall. Som tur är, så äter jag otroligt mkt frukt och grönt, det är faktiskt som godis för mig. Sen älskar jag att äta banan och apelsin ihop med en GAFFEL haha. Vilka grejjer man kan få för sig :) Och på tal om annat så har min mage typ.. kittlat känns de som, men d måster vara för den växer. D kliar och d kittlar ngt otroligt, så nu har jag börjat smörja in 1 gång om dagen med "gravidolja" som jag egentligen hade kunnat göra hemma själv. En as liten burk med typ solrosolja eller vad d nu var, för fan 69:-? Hur sjukt är inte det, för ngt man egentligen har hemma? Sen så längtar jag till lönen, vill köpa mitt köksbord och lite annan skit så man får iordning ordentligt här hemma. Sammy och jag är experter på att ha mkt saker! Så lite hyllor skulle behövas borras upp. Iofs har vi d mesta men nytt köksbord, hyllor, vardagsrumsbord, gardinstänger + gardiner, lite växter och småsaker :) Sen när d är inhandlat, ja då blir d spjälsäng, vagn and so on :) Nu ska jag sluta tjöta. Ni får alla ha en bra dag :) Pussi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0