Hmmmm...

Idag hade jag verkligen sett fram emot min leverans av nagelprodukter men har vart orolig då paketet inte kan gå igenom brevinkstet, kanske är nån granne sugen på att ta det? Inte vet jag.
Men senaste gången jag köpte där tog det 10 dagar att få d, då det står 2 till 5 dagar!!! Nu har det snart dröjt 8 dagar! Å det är faktiskt saker som kostar massa pengar! Så nu har jag begärt kompensation för detta! Blir fan galen på riktigt!

Jag har liksom "kunder" och det får mig att förlora pengar! Hallå eller.. Idiotiskt!
Så nu hoppas jag att jag får imorgon! Grrrrr!


Nu ska jag gå och lägga mig alldeles strax! Sen upp imån och åka till läkaren! Hoppas det går bra!

Go kväll! Pussi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0