Kostnad

Hej igen!

Som ni alla vet har jag börjat lätt med att göra akrylnaglar. Tänkte lägga upp en prislista, även om alternativen är få.
Först vill jag bara observera några saker:


• jag är inte utbildad nageltechnolog utan gör detta för jag tycker det är kul och är en hobbie.

• jag kan ej stå för infektioner, vilket d inte kommer bli då jag ej använder samma fil på olika folk! Alla får sin egna :) samt att jag desinfekterar andra verktyg.

• jag tar billigt betalt, och betalt måste jag ta då materialet kostar.

• kan ej garantera hållbarheten, utan det blir bättre desto mer gånger jag får öva!

• och jag ser fram emot att ni vill komma till mig.




PRISLISTA:

Allt görs med tippar.

• fransk manikyr. Tippar å akryl 120 kr.
• tippar med glitter 150 kr.


Kommer snart:
• Förlängning av dina egna med tippar 100:-
• genomskinliga tippar med akryl + glitter 150 :-



Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0