Mot sitt slut.

God morgon! Nu är det söndag igen och helgen har gått mot sitt slut. Jag är på jobbet, klämmer i mig lite frukost just nu innan arbetet fortsätter. Skönt nog har morgonen gått fort och effektivt :) skriver från mobilen så ni vet.

Idag åker jag med Maarit till allum en sväng, ska köpa en bok på dimoda som ska handla om vår lille skatt som kommer till världen i juni. Sen kika på skor och ja... En ny jacka! Hatar verkligen den jag köpte innan. Å jag hatar min Svea jacka också! Blää!
Skulle vilja ha en canada goose men har inte riktigt råd att punga ut 6000:- nu när varnvagn, spjälsäng å annat ska inhandlas :) sen i eftermiddag iaf kommer förhoppningsvis pappa över å hjälper mig att borra upp lite hyllor å gardinstänger.

Och ja. Igår gick min älskling och jag till frankes efter jag slutat jobbet vid 21.00 och åt mat. Jag tog en jätte god alkoholfri drink ( lite roligare än cola jämt)! Sen gick jag en sväng över till Johan å hans fest! Grattade honom sen gick Sammy och jag hem.

Nu äts back to Work! Ska surpla i mig lite kaffe sen ska jag fixa med tvätt å disk.

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0