Myspys

God kväll!

Ett lugnt kvällspass på jobbet. Nu har jag kaffepaus och kikar i telefon lite :) idag kom min kära Monika på besök en sväng här på jobbet med sin lille son :) söt som tusan! Hon ska snart ha en lite bebis, om mindre om 4 veckor! Tänk va fort det går alltså!
Monika har varit med mig hela hösten och blivit en mkt god vän som jag kan prata mkt med. Känns så skönt att hon kommer med goda råd när d gäller graviditet å andra saker :) vi är mammaledigA samtidigt med :) så underbart!

Nu sitter jag här och vilar benen lite! Känner hur det sprattlar till i magen då och då! Känns som lill*n har fest där inne :)
Hur som helst! Hoppas ni har en lugn kväll. Vid 21.00 kommer min vän axel å hämtar mig sen drar vi t kyrkan en stund och träffar alla andra!

Ha d gott! Love Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0