Ultraljud

Hej bloggen! Igår efter jobbet åkte jag och älskling till östra för vårt första ultraljud ihop. Jag har ju av rena tillfälligheter fått se den lilla massa gånger då sammy inte kunnat vara med, var ju som sagt oplanerade gånger så. Men äntligen fick han se och tror jag såg mig se en lite tår i hans öga. Lillen låg i fosterställning men sparkade fram och tillbaks, sen buffa barnmorskan på min mage då hon skulle försöka få se hjärtat men h*ns han låg ivägen, då kände jag min första riktiga sparkar, och jag blev livrädd haha! Har ju känt innan men de har mer varit fladder och små pet innefrån, detta var sparkar, och vi såg dem på bild med. Så roligt. Fick 4 jätte fina bilder med oss hem, och på alla syns allt sjukt jäkla tydligt. Obeskrivligt är detta! 5 Juni är vårt beräkningsdatum. Men allt såg fint ut och lillens hjärta slog som de skulle. Tyvärr fick jag inte reda på kön som jag gärna ville. Men det är bra att de låter pappan till barnet har en del att säga till om! Sen på kvällen fick jag feber och ont i kroppen, eller kvällen och kvällen.. klockan 15.00 gick jag och la mig och har sovit tills nu. Blev hemma från jobbet idag med! Illa. Nu ska jag ta mig en dusch, sen vila idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0