Bebis?

God morgon!

Idag är det ett riktigt skitväder ute! Men ännu en bra anledning att bara ligga inne och titta på film!
Sammy har fullt upp med att titta på EM så han har fått vardagsrummet och jag har tagit sovrummet! Haha.

Ingen bebis inatt eller nu heller. Känns som jag känner efter alldeles för mkt. Men imorgon ska jag iaf till barnmorskan igen och kontrollera. Ska gråta lite, för nu vill jag verkligen få ut vår vackra lilla skapelse!

Nu är jag hemma en sväng hos mamma min. Sitter och tittar på Miami Ink. Lääängtar tills jag kan fortsätta med tatueringen på ryggen men först skriva mitt barns namn å födelsenummer på armen! Men de dröjer minst ett år!

Ha n bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0