Härliga söndag!

God dag!

Helgen har vart otroligt lugn. Igår var jag på landet en sväng med min vän Madde och hälsade på pappa och Lena! Det bjöds på jordgubbar, glass och grädde! Mycket mycket myyycket gott!

Sen hade älskling golfat hela dagen ute i solen så han hade migrän när han kom hem och blev sängliggande. Stackaren! Vi båda säckade i sängen vid 21.30 och sov ända till idag klockan 9.00! Alltså tolv hela timmar!
Snart ska vi ut på en promenad, köpa bröd och sen ta en kaffe på frankes!

Magens status just nu är väl att lill*n inte rör sig speciellt mycket. De går i perioder, klart man blir orolig och stissig! Men jag har känt av *Hen* idag så d finns liv där inne.
På tisdag är h*n beräknad, då har jag gått 40 fulla veckor. Sjukt! Men de lär väl dröja innan hon tittar ut. Men inom 3 veckor finns hon här, det vet vi i alla fall.

Här är en bild på mig. Tycker inte om mig själv så mkt på foton längre, är så otroligt svullen å har verkligen lagt på mig nu.. Näsan ser så mkt större ut, kinderna och hakan. Fyfy.

Jahaja, ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0