Hårproblem

Mitt hår har verkligen levt sitt egna liv. Alla hormoner har gjort så det blivit sjukt konstigt! Fett på en sekund, livlöst plus att inte ens den starkaste blekning (har aldrig provat den starkaste) inte ens tar! Skulle göra utväxten men icke funkade det. Nu låter jag håret vara en tid framöver. Men känner mig så jäkla äcklig i håret. Fy Blä.

Ja nu fick jag ur mig det iaf! Tack!
Hur som helst så var jag en sväng med en kollega från jobbet på allum en sväng! Fick köpt mig en jätte bekväm och fin amningsbh! Ska köpa sen rosa och svarta med nästa gång. Sen fick ja köpt mig ett linne med, med nått mönster! Har fått nån dille på mönster! Gina har en as fin klänning för 199:- som jag med vill ha! Men fick sansa mig! Vill spara pengarna! Månaden e lång och man kommer förhoppningsvis gå ner i vikt (sen kommer ju midsommar med!!) :) ajjjaaaa sluttjötat för idag:)


Köss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0