I rubriken nedan

Ja precis, i rubriken nedan förklarade jag mina stora problem med mitt hår. Nu har jag då efter lite tankar krig detta kommit fram till att jag inte alls trivs i de här vit/guld blonda håret. Det är liksom inte jag..

Och om inte annat så kan jag inte fortsätta med alla blekingar, slingor etc. Utan då slutar det med att jag kommer tappa mitt hår eller få hudcancer som hårfärg faktiskt kan framkalla.

Så nu har jag sett att alla bloggare "dämpar" sina platinablonda hår med en färg från swarpfkopf färg 550.
Min normala färg är väldigt askig (läs:otroligt tråkig!) men de är ju så den är och de får jag leva med. Får väl på min höjd göra lite slingor i då.. Eller nått.

Detta är ju ingenting jag kommer göra nu innan lill*n är född! För jag har alldeles för mkt hormoner i min kropp nu! Så då biter ingen färg eller så tappar jag håret. Så innan jag rör det ska håret vila. Men ja, ville bara skriva ner d här.

Puss



Kommentarer
Anonym

2012-06-15 @ 07:43:46
caisa

vad söt du är!

2012-06-16 @ 01:55:24
URL: http://caiisas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0