Tiden står still

Imorgon går jag in i vecka 42+0! Alltså 2 veckor över beräknat datum. Tiden har faktiskt gått fort och inom en vecka har jag faktiskt min bebis här! Får tänka positivt nu det sista!
Ska på överburenhetskontroll på onsdag och sådär vi väl se vad dem säger och tycker. Helst önskar jag att min kropp slår på värkarna själv! Hellre det är att VETA att man ska bli igångsatt å bli nervös inför förlossningen! Bättre det bara kommer pang bom så man måste genomgå d och bara vara redo liksom. Wellwell.

Härom dagen missfärgade lilla jag mitt hår så nu är jag mörkbrun. DOCK tog jag bara tidning och utan röda pigment i! Så de tvättas ut rätt fort. Sen får jag lägga i mellanbrun å sen ljusbrun toningar! Ingen blekning eller färgning ever again.
Haft redig ångest över hur jag hållt på men nu får d vara som de är.

Aja. Hoppas ni mår bra :)



Kommentarer
dominic

Hoppas barnet kommer snart och att det blir en oproblematisk födsel. Lycka till!

2012-07-14 @ 13:14:29
URL: http://youngadults.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0