Vecka 40

Ja. Imorgon är vårt beräknade förlossnigsdatum! Var hos barnmorskan idag och mätte magen och lyssnade på hjärtljuden. Sammy var med och jag älskar hur hans ögon börjar glittra när han känner så stort för något! Vilka vackra ögon han fick alltså när han hörde lill*ns hjärtljud! Verkligheten hinner ikapp nu och vi både är nervösa! Nu blir vi ju när som helst en alldeles ny och egen familj! Han jag och vår skapelse! En liten bebis som vi ska uppfostra och vårda<3 vårt mirakel.

Tur att man inte vet näääär värkarna sätter igång. För jag är verkligen supernervös å rädd, fast så otroligt förväntansfull!

Magen kliar som faaaaasen, å har fått massa bristningar runtom magen nu de sista! Så lillan är mer än välkommen ut nu! Kliar sönder magen snart och att smörja in den hjälper inte så värst! Buhu!
Jaha. Nästa tid hos barnmorskan är nästa vecka på måndag, hoppas hoppas lill*n tittat ut innan dess :)

Här är 3 bilder på mig. Vecka 40:) tjock, svullen men ändå väldigt glad hihi. Puss på Er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0