Vecka 41+0

God morgon! Idag vaknade Jag av värk i ryggen, magen å låren. Hoppade upp ur sängen å in i duschen! Tanken var att jag vill känna mig fräsch när jag ska in till bb även om jag lär dö av svett väl där. Men nu har värkarna avtagit å kag mår istället illa å av. Behöver gå på toa lite ofta om ni förstår! Haha.
Ska snart iväg med mamma en sväng till klädkällaren! Mamma hade köpt ett sånt fint väggord där som jag med vill ha! Ska sätta det vet lill*ns spjälsäng! :) Jaja. Igår var jag hos barnmorskan och fick tid för överburenhetskontroll om EN vecka......... Ja jag ska väl inte sura för mkt iofs, vår skatt kanske redan e här då :)

Ha en bra dag! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0