dessa hormoner

egentligen ska man väl njuta nu de sista när man har något att skylla på. ja jag talar om dessa fantastiska hormoner!
de senaste dagarna har jag äcklats av mig själv, av de kläder jag äger och hur jag ser ut. jag mår så fruktansvärt dåligt när jag får sådana här rusningar i kroppen! skulle kunna ligga under täcket i flera dagar för att slippa visa mig för folk. otur nog är sammy närmast och drabbas av allt mitt gnäll. men han klarar det fint och med det vill jag säga att jag älskar dig!

och vart ville jag komma med detta inlägg? nja, mest tala om att jag är frustrerad över varför jag känner som jag gör. känner mig så jävla fet och sen har jag sån ångest över att sommaren är på väg. JAG KAN JU INTE HA LÄTTKLÄDDA KLÄDER? så som shorts, linnen osv. riktig ångest.

aja jag ska sluta gnälla för jag är väl bara löjlig.
puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0