euphoria

Känner att min fantasi ligger på hyllan för tillfället. Vill ju blogga om livet som gravid, men just nu finns det så mycket annat runtom som tar upp tiden och som är roligare än att blogga. Skulle vilja fixa iordning bloggen med, men jag är ju jätte dåligt på det där med alla koder osv. Får väl se om man kommer igång någon gång!

En kort sammanfattning av de senaste dagarna som passerat.
Jobbar, njuter av livet, älskar min man, ligger ofta på soffan och tittar på magen som putar ut och rör sig, ute med min vän sara och ja, inte så mycket mer än så! Men det är tillräckligt mycket för att få mig lycklig och glad, mer begär jag inte.
Ska också till barnmorskan samt läkaren nästa vecka, känner mig så oroad inför förlossningen. Vissa dagar är det som en fis i rymden och jag tänker på hur jag kommer klara det lätt som en plätt, men sen kommer tankarna ifatt, herre gud h*n ska ju ut? Där nere? Hallå, hur?
- Antar att jag inte är ensam om det.
Därför ska jag till läkaren, prata lite om förlossningsrädsla osv.
Men gud så jag ser fram emot de liv Sammy och jag kommer få om bara 3 månader! Sjukt! Vår lilla, vår älskade lilla älskling!

Vi säger inte mer än så idag. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0