hormoner

Hej.

De senaste dagarna har egentligen allt varit bajs. Inget speciellt egentligen, utan bara mitt hår som förstör allt för mig. Jag går ju från svart till blondt och har nu tagit saken i egna händer då frisören inte gör någon större förändring. Men man får ju leva med att man ser ut som en brandbil, men detta får mig också att känna mig så okvinnlig och ful, sen tjock och svullen. Det kommer i vågor dedär hormonanfallen. Mest brukar de komma gemensamt med illamåendet men just nu är det bara hormoner. Sen blir jag så jävla varm också vilket är hemskt!
Detta är nog det värsta med graviditet. Sen blir jag så irriterad och den personen som står närmast drabbas av det, med andra ord är det Sammy.

Nu fick jag skriva av mig lite. Hoppas kvällen blir bättre, ska hem till Sammys vänner i Olofstorp och sova där i natt. Blir mat och melodifestivalen!

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0