illamående

god morgon!
hoppas ni alla sovit gott inatt, vilket jag inte gjort!
igår kväll mådde jag lite halvkonstigt och bestämde mig för att lägga mig. när jag legat i ca 20 minuter började jag må riktigt illa. det var jag ju van vid, men detta vart nått annat. fick kräkas 5 gånger under nattens gång. tur för sammy att han kunde somna fort, så han slapp höra mig. usch.
fick också stanna hemma från jobbet idag vilket jag hatar! har ju bara 3 arbetsdagar kvar, om fk beviljar havandeskap.. tog mig tid och ringa dem nu när jag ändå är hemma och sängliggandes idag, och fick lite info om inkomst osv. tur man är 2 i förhållandet. får ut ungefär 9000:- efter skatt, sen är de ju beroende på hur många dagar jag plockar ut så d blir ju mindre. jaja, det är pengar så man kan leva iaf! å må gott.

nu ska jag ringa mvc och boka tid där med min barnmorska! mina händer domnar mer å mer när jag sover och d stör min nattsömn något otroligt. har vart lite lat när d gäller att ordna med allt, men idag är en dag att ta tag i alla samtal som sagt.

nu ska jag nana igen, efter jag ringt såklart.. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0