ingenting blir bra

Hormoner. Ja, jag skyller de mesta på hormoner. Vad ska jag sen skylla på när man inte är gravid längre? Haha. Idag blir ingenting som jag vill.. Jag är inne i en period där jag är tjock, ful, äcklig and so on. Jag kan inte vara lätt att leva med. En eloge till Sammy som orkar! Min älskling.

Vår lilla bebis sparkar på där inne, tänka sig att det är 3 månader kvar till beräknat datum. Undrar om lillen tittar ut tidigare eller senare? Och nu den 5 april är jag beräknad att sluta jobba, men jag vet inte om jag vill.. Funderar på att jobba April ut och sen ta havandeskap de sista dagarna i Maj.
Mycket handlar ju om att jag faktiskt mår bra, det ända är ju att jag har lite svårt att böja mig ner efter saker, magen börjar bli i vägen! och sen att jag skulle bli så jäkla rastlös över att vara hemma! Å ja, pengarna med såklart haha.

Nä idag är jag ledig, så ska strax iväg med mor och syster till Rusta och Plantagen. Jag ska handla blommor och sen gardinstänger!

Ha en bra dag!


Snart ses vi! Jag undrar så vem du är! Kille eller tjej? Lik mamma eller pappa? Busfrö eller en lugn person?
Vi älskar dig!


Kommentarer
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Hej<3



Äsh, som bloggare får man ta både ris & ros.. Men tyvärr gör dessa kommentarer mig RIKTIGT arg! Även om jag vet att de inte är något att bry sig om. Helt idiotiskt! Blir bara så less när man går på små barn, säga vad man vill om mig som sagt! Tack så mycket för du lämnade din fina kommentar <3 Den överväger mer, de lovar jag!!



Kramar.

2012-03-15 @ 11:47:51
URL: http://mammasangel.blogg.se/
mathilda

Åh va underbart att snart få en bebis.

Det är en undeebar kännsla när han/hon kommer ut men man saknar magen när det inte sparkas eller vänds där inne :-p

2012-03-18 @ 10:50:27
URL: http://thilldajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0