Kärlek

Idag har varit en lång dag! Sammy har legat på soffan och jag i sängen. Ingen av oss har mått bra men inte heller dåligt! Hatar när man åker på någon bakterie som bara inte vill slå ut ordentligt! Tur nog är jag ledig inån med. Otur nog måste älskling till jobbet! Men vi håller tummarna att vi känner oss bättre imån! Hur som helst.
Lillen sparkar som attan! I land gör d riktigt ont när den sparkas neråt mig blåsan å ja. Underlivet. Fy! Men d får man ta. Knappt 3 månader kvar nu :)
Har haft turen och inte åkt på så mkt åkommor men nu var d la dags. Fått vakna med domningar i hand å fingrar. Tydligen beror d på vätska i handleden och d kan bli så om man redan innan graviditeten var överviktig. Ska försvinna när barnet är fött. Lite obehagligt. Höger hand e värst på natten när man vaknar av d. Känns som långfingrat är suuuuper svullet men d är ju bara domnat. Jaja. I survive!

Nu ska jag sova! Ska till Mvc läkaren inån å prata om förlossningrädsla!

Natti natti! Å tack fina ni som lämnar kommentarer! Kärlek till Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0