Lön tisdag

Hej !

Igår och idag skulle egentligen vart mina lediga dagar men igår fick jag jobba extra! Jag klagar inte för jag behöver pengarna då det är sista gången jag får en ordentlig lön innan jag går på ledighet. Idag hoppar jag in med men blir ledig imorgon! Känner mig trött men det får man vänja sig vid! Har bara ca 4 arbetsdagar kvar! Hoppas fk ger beviljat havandeskap nu bara! I tid!

Idag passade jag på att umgås med mor och syster innan jobb. Åkte till Frölunda torg, sen triumf glass med!
Fick inhandlat 2 toppar till mig själv, eller rättare sagt min snälla mamma köpte dem!

Ååhhh sen fick jag inhandlat lite bodys och pyjamas till vår lille bulle i magen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0