Sommarvänner

God kväll i stugan. Jag är precis hemkommen från en kaffefika med sara lesanifarid. Jag vill bara börja detta inlägg med att tala om hur go tjej hon är! Vi har varit vänner sen lågstadiet och har sinsemellan åren vart vänner till och från, men alltid på något sätt hållt ihop. Vår vänskap är kravlös, vi kan sitta på en bänk hela dagen och inte säga ett ord till varann men ändå ha jätte roligt ihop. Mest tacksam är jag för du sprider glädje i mitt liv och att du faktiskt varit en av de människor i min omgivning (av mina vänner) som faktiskt hållt ihop med mig sen jag blev gravid. Jag ska inte yttra mig för mycket, men de känns som gamla vänner ta kontakt med mig NU, nu när jag ska ha barn. Kanske bara jag som är konstig, men så känns det faktiskt. Och det är inte den typen av vänskap jag vill ha i mitt liv, jag vill ha folk som stannar och vill vara kompis med MIG och inte bara för de ska få vara nära mitt barn och typ "känna" mig för det är coolt att just jag ska bli mamma. Äsch, jag vet inte. Kanske bara är löjlig? Vi skyller på hormonerna igen! Hah.

Hur som helst har dagen varit lång men bra. Min mor och min syster var också lediga idag vilket resulterade en dag ihop med varandra. Lyckligtvis blev det inget bråk (tänk er 3 tjejer som är exakta kopior med varann som alla har stark vilja). Jag älskar er.
Vi åkte till blomsterlandet, och jag som sa att jag aldrig skulle ha en blomma stående i mitt hem. Ja, jag köpte massor! Nu är mitt å sammys hem jätte fint! Det ända som fattas nu är skåpshandtag, gardiner och hm. Lite småskit! Åh just det, barngrejjer. Men hur som helst, vi åkte till RUSTA och handlade ännu mer skit. Konstigt hur allt som är billigt kan sluta upp med att bli så dyrt, haha!
´Jag bjöd på fika här hemma, sen var dagen ihop med familjen slut. Eller ja, jag fikade ju en gång till med min kompis som sagt.

Nu är jag hemma, nyduschad och nergosad i soffan brevid älskling och datorn i knät. Imorgon blir det jobb och samma hela helgen! Tur nog jobbar jag DAG på lördag så jag kan se melodifestivalen. Hoppas Loreen vinner hela skiten, jag älskar henne!

Ja. Vad mer ska man säga? Kan ju bara dela med er att jag har ett enormt sug efter att få åka till Ullared! Så mor och jag planerar en bilresa dit i slutet av månaden! Tar ju bara 1 timma typ. Ska handla massor av nödvändigheter till vår lilla plutt som ska ploppa ut! Längtar!

ij nu dök rädslan upp. Hur i h*lsike ska den komma ut där nere? Gud. Skönt att jag ska träffa läkaren nästa vecka och prata om förlossningsrädsla. Fick ju en samandragning inne på Rusta idag och då blir jag påmind om hur den där värken kommer kännas. För jag menar, om en sammandragning gör ont, hur fasen kommer riktiga värkar kännas när det är dags? Jaja.. Nu lämnar vi det här.

Massa kärlek från mig. Sov gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0